<< Powrót do strony głównej

SPECJALISTA DS. TURYSTYKI W CONTACT CENTER
O TUI POLAND:
Międzynarodowy koncern turystyczny TUI jest liderem na europejskim rynku turystycznym. Od ponad 40 lat organizujemy wyjątkowe wakacje i sukcesywnie zyskujemy zaufanie milionów Klientów na całym świecie.
Lokalizacja:
Dział:
Warszawa
Sprzedaży w Contact Center

Jeśli:

  • Chcesz rozwijać swoją karierę u jednego z liderów rynku turystycznego?
  • Pasjonują Cię podróże i potrafisz swoją pasją zarażać innych?
  • Jesteś otwarta/y, kontaktowa/y i lubisz pracę z ludźmi?
  • Znasz techniki sprzedaży i potrafisz je skutecznie wykorzystać? (lub chcesz się ich nauczyć)
  • Wiesz gdzie leży Lanzarote, Kreta czy Majorka?
  • Potrafisz budować trwałe relacje z Klientem?
  • A dodatkowo (mile widziane) masz doświadczenie na podobnym stanowisku?
Odpowiedziałeś twierdząco na powyższe pytania?
To oznacza, że szukamy właśnie Ciebie!

Oferujemy:

  • umowę o pracę w stabilnej firmie z możliwością rozwoju również w ramach innych działów
  • wynagrodzenie adekwatne do kwalifikacji
  • pracę w zespole z fantastycznymi ludźmi
  • szeroki pakiet profesjonalnych szkoleń
  • pakiet socjalny, w tym m.in. bezpłatna opieka medyczna; możliwość korzystania z karty Multisport; dofinansowanie do ubezpieczenia na życie

Zadania na stanowisku:

  • Jako Specjalista ds. turystyki w Contact Center będziesz zajmować się odbieraniem połączeń telefonicznych od Klientów, którzy chcą zaplanować swoje wymarzone wakacje. Twoim zadaniem będzie dobranie oferty zgodnie z ich potrzebami, a także założenie rezerwacji.

  • U nas będziesz mógł wykorzystać swoją energię i entuzjazm do profesjonalnej telefonicznej i e-mailowej obsługi Klientów.

To my tworzymy świat podróży wyjątkowych! Chcesz stać się jego częścią?
Aplikuj do nas!

Aplikuj >

Bardzo dziękujemy za wszystkie przesłane aplikacje, jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi Kandydatami.
Miejsce pracy:

Kategoria: