<< Powrót do strony głównej

Twój zakres obowiązków:

  • Analizowanie i udzielanie odpowiedzi na reklamacje zgodnie ze standardami firmy TUI

  • Skrupulatne prowadzenie akt reklamacji zarówno w firmie elektronicznej jak i papierowej

  • Kontakty z podwykonawcami (agencje, hotele)

    Nasze wymagania:

 

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku minimum 1 rok
  • Biegła znajomość języka polskiego
  • Umiejętności swobodnego pisania tekstów, mile widziane wykształcenie o kierunku polonistycznym, humanistycznym
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu bardzo dobrym
  • Znajomość pakietu MS Office
  • Umiejętność organizacji pracy własnej, odpowiedzialność i terminowość
  • Szukamy również osoby lubiącą pracę zespołową

To oferujemy:

  • Umowa o pracę w stabilnej firmie

  • Wynagrodzenie podstawa i premia

  • Atrakcyjne oferty na produkty TUI

  • Szeroki pakiet socjalny, w tym m.in. bezpłatna opieka medyczna, grupowe ubezpieczenie na życie, możliwość korzystania z karty Multisport

APLIKUJ

Miejsce pracy:

Kategoria: