Twój zakres obowiązków:
-
Analizowanie i udzielanie odpowiedzi na reklamacje zgodnie ze standardami firmy TUI
-
Skrupulatne prowadzenie akt reklamacji zarówno w firmie elektronicznej jak i papierowej
-
Kontakty z podwykonawcami (agencje, hotele)
Nasze wymagania:
- Doświadczenie na podobnym stanowisku minimum 1 rok
- Biegła znajomość języka polskiego
- Umiejętności swobodnego pisania tekstów, mile widziane wykształcenie o kierunku polonistycznym, humanistycznym
- Znajomość języka angielskiego w stopniu bardzo dobrym
- Znajomość pakietu MS Office
- Umiejętność organizacji pracy własnej, odpowiedzialność i terminowość
- Szukamy również osoby lubiącą pracę zespołową
To oferujemy:
-
Umowa o pracę w stabilnej firmie
-
Wynagrodzenie podstawa i premia
-
Atrakcyjne oferty na produkty TUI
-
Szeroki pakiet socjalny, w tym m.in. bezpłatna opieka medyczna, grupowe ubezpieczenie na życie, możliwość korzystania z karty Multisport
Kategoria: Praca w centrali