<< Powrót do strony głównej
 OPIEKUN KLIENTA w Contact Center 24/7
O TUI POLAND:
Międzynarodowy koncern turystyczny TUI jest liderem na europejskim rynku turystycznym. Od ponad 40 lat organizujemy wyjątkowe wakacje i sukcesywnie zyskujemy zaufanie milionów Klientów na całym świecie.
Lokalizacja:
Dział:
Warszawa
Sprzedaży w Contact Center

Twój zakres obowiązków

  • Pomoc i opieka nad klientami przebywającymi z TUI na wakacjach,

  • Obsługa klienta poprzez telefon, czat a także zgłoszenia e-mail – udzielanie odpowiedzi na pytania klientów, pomoc w zakupie wycieczek fakultatywnych, a także realizowanie próśb i życzeń klientów wypoczywających z TUI.

Nasze wymagania

  • Jesteś gotowy pracować w systemie zmianowym 24/7 w ustalonym przedziale godzinowym

  • Biegle posługujesz się językiem polskim jak i angielskim w mowie i piśmie, praca w międzynarodowym środowisku

  • Masz kreatywne podejście do rozwiązywania problemów

  • Jesteś dobrze zorganizowany/na, potrafisz pracować efektywnie w zmiennym środowisku

  • Poznanie nowych systemów, zasad i procedur nie będzie dla Ciebie problemem

  • Empatia i pro klienckie podejście jest dla Ciebie ważne w pracy z klientami

To oferujemy

  • Praca w systemie zmianowym (w tym zmiany nocne) 7:00 – 15:00; 15:00 – 23:00; 23:00 – 7:00

  • Atrakcyjna stawka godzinowa, zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie, bądź umowę o pracę

  • Możliwa praca w systemie hybrydowym po przejściu szkolenia i wdrożenia w zadania

  • Płatne szkolenia i przygotowanie do pracy

  • Możliwość rozwoju zawodowego i pracę w międzynarodowym zespole.

APLIKUJ

Miejsce pracy:

Kategoria: