<< Powrót do strony głównej

CONTACT CENTER AGENT ze znajomością języka polskiego
O TUI GROUP:
TUI Group jest największą na świecie zintegrowaną grupą turystyczną. Zatrudniamy 66.000 osób w ponad 100 krajach i obsługujemy 20 milionów klientów w 180 destynacjach na całym świecie
Lokalizacja:
Dział:
Warszawa
TUI Destination Experiences

Jeśli:

  • Posiadasz wyjątkowe umiejętności administracyjne, planowania i organizacji pracy
  • Jesteś gotowy/a do pracy zmianowej
  • Posiadasz doświadczenie w obsłudze klienta w sektorze turystycznym (będzie to dodatkowym atutem)
  • Biegle posługujesz się językiem polskim jak i angielskim w mowie i piśmie. Znajomość innych języków będzie dodatkowym atutem
  • Jesteś osobą pewną siebie i pozytywnie nastawioną na pracę z ludźmi
  • Posiadasz bardzo dobrą znajomość obsługi komputera
Odpowiedziałeś twierdząco na powyższe pytania?
To oznacza, że szukamy właśnie Ciebie!

Oferujemy:

  • Pracę u światowego lidera rynku turystyki
  • Umowę o pracę na czas określony w stabilnej firmie
  • Pracę w ciekawym zespole z uśmiechniętymi ludźmi
  • Szeroki pakiet socjalny, w tym m.in. bezpłatna opieka medyczna, finansowane przez pracodawcę ubezpieczenie na życie, dofinansowanie zajęć językowych, a także karty Multisport

Zadania na stanowisku:

  • Zapewnienia wielokanałowej obsługi klienta (telefon, SMS i inne kanały cyfrowe)
  • Obsługa klienta oraz rozwiązywanie problemów naszych gości zarówno przed, jak i podczas wakacji
  • Budowanie doskonałych relacji z gośćmi, którzy przebywają na wakacjach z TUI na całym świecie

To my tworzymy świat podróży wyjątkowych! Chcesz stać się jego częścią?
Aplikuj do nas!

Aplikuj >

Bardzo dziękujemy za wszystkie przesłane aplikacje, jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi Kandydatami.
Miejsce pracy:

Kategoria: