<< Powrót do strony głównej

Specjalista ds. wsparcia sprzedaży w Contact Center
O TUI POLAND:
Międzynarodowy koncern turystyczny TUI jest liderem na europejskim rynku turystycznym. Od ponad 40 lat organizujemy wyjątkowe wakacje i sukcesywnie zyskujemy zaufanie milionów Klientów na całym świecie.
Lokalizacja:
Warszawa

Jeśli:

  • Pasjonują Cię podróże?
  • Jesteś otwarta/y, kontaktowa/y i lubisz pomagać innym?
  • Lubisz rozmawiać przez telefon, a obsługa komputera i maila nie jest Ci obca?
  • Potrafisz pracować w grupie, cenisz dobra atmosferę i szukasz stabilnej pracy?
  • A dodatkowo (mile widziane) masz doświadczenie na podobnym stanowisku?
Odpowiedziałeś twierdząco na powyższe pytania?
To oznacza, że szukamy właśnie Ciebie!

Oferujemy:

  • umowę o pracę w stabilnej firmie z możliwością rozwoju również w ramach innych Działów pracę w ciekawym zespole z uśmiechniętymi ludźmi
  • pracę w systemie zmianowym (również weekendy)
  • szeroki pakiet profesjonalnych szkoleń
  • liczne wyjazdy typu study tour oraz atrakcyjne oferty na produkty TUI
  • szeroki pakiet socjalny, w tym m.in. bezpłatna opieka medyczna, dofinansowanie zajęć językowych, karty Multisport oraz ubezpieczenia na życie czas na przerwę i pyszną kawę, którą zawsze jest z kim wypić!:)

Zadania na stanowisku:

Jako Specjalista ds. wsparcia sprzedaży będziesz odpowiadać za posprzedażową obsługę klienta (telefonicznie i mailowo).

To my tworzymy świat podróży wyjątkowych! Chcesz stać się jego częścią?
Aplikuj do nas!

Aplikuj >

Bardzo dziękujemy za wszystkie przesłane aplikacje, jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi Kandydatami.
Miejsce pracy:

Kategoria: